SIKÇA SORULANLAR
Nasıl bir abonelik başlatmalıyım?
3 farklı kahve aboneliği seçeneğimiz mevcut; Filtre, espresso ve otomatik makine. Evdeki ekipmanınıza göre üçünden birini seçebilirsiniz. “Süre” seçeneği ne kadar uzun abone olmak istediğinizle ilgili, “Periyot” size ne sıklıkla paket gelmesini istediğinizle ilgili, “Gramaj” ise size her gelecek paketin kütlesini tarif ediyor, “Çekme derecesi” seçeneğini evinizde değirmen olmama ihtimaline karşı ekledik. Paket gramajınızı aylık tüketiminize denk gelecek şekilde ayarlayıp periyodunuzu olabildiğince uzun tutmanızı öneririz. Evet, abonelikte kargo ücretsiz ama ne kadar az kargo o kadar az emek, mazot ve masraf demek. Temelde 3 farklı kavurma profilimiz var, Espresso, Filtre ve Dark. Üçü için de farklı bir abonelik paketimiz mevcut. Bütün kahvelerimizi “Filtre” profilde kavuruyoruz ama Espresso ve Dark profilde sadece “bayrak gemisi” diye sınıflandırdığımız kahveleri kavuruyoruz.
Paketi açtıktan sonra kaç günde tüketmeliyim?
Çekirdek kahvelerin, paketi açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmesini öneriyoruz.
Paketin ağzı açmadan kaç gün taze kalır, paketleriniz biraz ince gibi?
Paketin ağzı açılmamış çekirdek kahveler 1 yıla kadar tazeliğini koruyacaktır.
Kavurma sıklığı?
Her hafta düzenli olarak bütün kahveleri en az bir tur kavruyoruz. Resmi tatil olmadığı ya da kıyamet kopmadığı sürece, kavurma günlerimizi pazartesi ve salı olarak düşünebilirsiniz.
Filtre aboneliği başlattım hangi kahveleri seçmeliyim?
Farklı lezzetler denemek istiyorsanız “Sürpriz” seçin. Her paketinizde size farklı bir kahve göndereceğiz. Sizin yerinize seçimi biz yapacağız. Her paketinizde farklı kahveler deneyeceksiniz. En eğlencelisi bu 🙂
Kahve tercihleriniz konusunda tutucuysanız, aboneliğinizi başlatırken istemediğiniz kahveleri tercihinizin dışında bırakarak seçeneklerinizi sınırlayabilirsiniz. Tabi ki yine de “Sürpriz” seçebilirsiniz. Böylece aboneliğiniz süresince yeni eklenecek kahveleri de radarınıza alabilirsiniz.
Her paketinizde gelecek kahveleri o hafta mevcut olan kahveler arasından siz seçmek yani bütün kontrolün sizde olmasını istiyorsanız, en geç paketinizin geleceği haftanın Salı günü abonelik ayarlarınızdan kahve tercihlerinizi değiştirmelisiniz. Örneğin “3*250 g” bir paket için 3 farklı tercih yaparsanız, 3 ayrı kahve alırsınız ama tek tercih yaparsanız 3 paketiniz de yaptığınız tek tercih doğrultusunda aynı kahveleri içerecek şekilde hazırlanır.
Günün her saati kolayca içilebilecek, damağı yormayan, dengeli bir kahve arıyor, “kahvemde çiçek böcek istemem” diyorsanız, çok da macera peşinde değilseniz, o zaman “bayrak gemisi” olarak sınıflandırdığımız kahvelerimizi tercih edebilirsiniz. Bunun için “filtre” aboneliği yapmanıza gerek yok. Daha ekonomik bir paket olan “espresso” aboneliğini tercih edebilirsiniz ama sipariş notuna “espresso profil istemiyorum” şeklinde not düşmeyi unutmayın. Tabi espresso profildeki kahvelerden filtre kahve demlenemeyeceği anlamı çıkmamalı. Espresso ve filtre profil arasındaki temelde kavurma derecesi farkı var.
Kavurma profillerinizin arasındaki fark nedir? Espresso, Filtre ve Dark ne demek?
Espresso ve filtre profil arasındaki temelde kavurma derecesi farkı var. “filtre profil” açık kavruluyor, “espresso profil” orta kavuruluyor, “dark” ise koyu kavurduğumuz kahveler. Bütün kahveleri filtre profilde kavuruyoruz. Açık kavrulmuş kahvelerin sunduğu lezzet profili görece koyu kavrulan kahvelere göre daha geniş. Narenciyelerden orman meyvelerine, yemişlerden çiçeklere, baharatlardan karemelize tatlara, geniş bir yelpazedeki lezzetlere erişmek açık kavrulmuş kahvelerde daha kolay oluyor. Kahvenin kavurma derecesi arttıkça bu skala daralıyor.
Filtre kahve demleme tekniğine kıyasla espresso gibi çok daha fazla değişkenin işin içine girdiği demleme yöntemleri farklı kavurma profillerine daha dengeli bir yanıt verebiliyor. Bu yüzden biraz daha koyu, orta derecede, kavurduğumuz espresso profili geliştirdik. Filtre profildeki meyvemsi lezzetler bu profilde daha bitter, daha karamelize daha pekmezimsi tatlara dönüşüyor.
Dark profilde ise espressodan da koyuya gidiyoruz. Dark’ı geliştirmemizin temel nedeni, son dönemde iyice yaygınlaşan, ev tipi otomatik espresso makineleri. Bu makinelerin içinde gömülü değirmen sayesinde çekirdeği anında çekip demliyor. Çok pratik bir çözüm, öte yandan tazelik ve lezzet endişelerimizi de gideriyor. Ancak bu makinelerin evlere girebilmesi için uygulanan optimizasyonlar fiyatlarını düşürürken değirmenlerinin çalışma aralığını daraltıyor. Her kavrulmuş kahve çekirdeğiyle rahatlıkla çalışamıyorlar, daha kolay kırabilecekleri daha yumuşak çekirdeklere ihtiyaç duyuyorlar. İşte tam da bu noktada “dark” imdada yetişiyor. Daha koyu kavrulan çekirdeklerin kırılganlığı artıyor ve ev tipi otomatik makinelerde sorunsuz, kolayca demlenebilir bir form kazanıyor.
Espresso profilden filtre kahve ya da Türk kahvesi yapabilir miyim?
“Teknik olarak evet 🙂
Kavurma profilinin adına “”espresso”” dememiz, illaki espresso demlemeniz gerektiği anlamına gelmiyor. Espresso profilin filtre’den farkı temelde biraz daha koyu kavruluyor oluşu. Görece koyu kavrulmuş kahveler genelde daha karamelize ve bitter tatlar veriyor. Eğer meyvemsi ve çayımsı bir kahvedense daha gövdeli, daha koyu, daha bitter bir sonuç arıyorsanız o zaman filtre kahve için hatta Türk kahvesi için de “”espresso”” profilde kavrulmuş kahveler tercih etmenizi öneririz.”
Aboneliğimi başlatırken seçtiğim kahveleri şu anda göremiyorum. Halbuki o “Peru Espinoza” çok lezzetliydi. Tekrar ondan alamaz mıyım?
“Çekirdek envanterimiz sürekli yenileniyor. “”History Of The Whirl Coffee Beans”” başlığına göz attığınızda da göreceksiniz, bu işe başladığımızdan beri onlarca farklı çekirdeğe ev sahipliği yaptık. Beğendiğiniz o çekirdeğin hasadının sonuna gelmiş olabiliriz ve bir sonraki hasat için daha aylar geçmesini bekleyecek olabiliriz. Bu devinimin aslında birden fazla nedeni var. Hem heyecanımızın odağında yeni lezzetler denemek var, hem de küçük üreticilerle çalışmanın ve karşılıklı bağlayıcı sözleşmeler yapmaktan kaçınmamızın sonucu olarak, bir sonraki hasatta bizden önce başka bir kavurucu bu kahveyi çoktan rezerve etmiş olabiliyor. Neden uzun süreli sözleşmeler yapmadığımızın yanıtı biraz uzun ama özetle sabit bir fiyat ile üreticiyi zarara zorlamamak döviz ve maliyet artışına göre değişen fiyatına ayak uydurmak, ürünü ve üreticiyi korumak olduğunu söyleyebiliriz.”
Espresso ve otomatik makine aboneliklerinde neden kahve seçeneği tercihim yok?
Bütün kahveleri “espresso” profilde kavurmuyoruz. Sadece “bayrak gemisi” olarak sınıflandırdığımız kahveleri espresso profilde kavuruyoruz. “Peru Huabal” ve “Etiyopya Korcha” bu sınıftaki kahvelere örnek olarak verilebilir. Bu kahveler daha ulaşılabilir oldukları için, filtre kahve aboneliğinden ayrı tutup daha uygun fiyatlı bir seçenek sunmak istedik ama farklı kahveler seçme hakkını kaldırdık.
Espresso aboneliğinde seçme şansınızın olmayışının bir diğer nedeni ise dükkanlarımızda da espresso tercihiyle çok fazla oynamıyor oluşumuz. Her kahve değiştirdiğimizde değirmen kalibrasyonu için harcanan kahvenin, çiftlik tarafındaki emeği gördükten sonra, mantıklı bir açıklamasını yapamadık ve espresso tercihini haftalık ya da aylık değil de sezonluk değiştirme kararı aldık.
Öte yandan siz evde espresso demlerken farklı lezzetler denemek istiyor olabilirsiniz. Her pakette farklı bir deneyim yaşamak istiyor olabilirsiniz. Bunun için size önerimiz “filtre kahve aboneliği” tercih etmeniz olur. Eğer evde hatrı sayılır bir kahve makinesi parkurunuz varsa, filtre kahve için kavurduğumuz kahvelerde de bambaşka espresso shot’lar çıkarabilirsiniz.
Filtre profilden espresso ya da Türk kahvesi yapabilir miyim?
Teknik olarak evet 🙂
Kavurma profilinin adına “filtre” dememiz, illaki filtre demlemeniz gerektiği anlamına gelmiyor. Filtre profilin espresso’dan farkı temelde biraz daha açık kavruluyor oluşu. Açık kavrulmuş kahveler genelde daha meyvemsi, daha çiçeksi ve asiditesi yüksek lezzetler veriyor. Eğer sürekli aynı lezzette espresso aramıyorsanız, her pakette ayrı bir deneyim yaşamak istiyorsanız ve espresso tekniğinize güveniyorsanız o zaman espresso için “filtre” profilde kavrulmuş kahveler deneyebilirsiniz. Türk kahvesi için zaten hiçbir sorun yok. “Filtre” profilde kavrulmuş kahveler gayet lezzetli sonuç veriyor.
Kahveleriniz çok güzel, sırrınız nerede?
Aslında bütün işi çiftçiler yapıyor. Biz sadece kavurup paketliyoruz ve size sağ salim ulaşması için elimizden geleni yapıyoruz. Tabi ki lezzetli bir kahve içmek çok fazla değişkene dayanıyor. Bu değişkenler arasında kahvenin kavrulması azımsanamayacak bir yere sahip. Biz yeşil çekirdeğin potansiyelini en iyi şekilde ortaya çıkarmaya çalışıyoruz.
Mobil aplikasyon hediyelerini siteden kullanabiliyor muyum?
Mobil uygulamadaki hediyeleri online alışverişte kullandıramıyoruz.
Kenya’dan Türk kahvesi olur mu?
Kenya’dan Türk kahvesi neden olmasın? Farklı lezzetler denemeye açıksanız her kahveden Türk kahvesi demleyebilirsiniz. Türk kahvesi sadece demleme yönteminin ismi ve çekim derecesini tarif ediyor. İnce, pudra şekeri kıvamında çekilmiş kahveyi Cezvenin içinde demlediğinizde, ona Türk kahvesi diyoruz ama cezvenin içinde kulllandığınız kahve nitelikli olabilir. Naçizane Türk kahvesi önerimiz, bizim “filtre profilde” görece daha açık kavurduğumuz kahveleri tercih etmeniz. Her kahveden Türk kahvesi demlenir ve keyifle içilir. Güneşte kurutulmuş bir Etiyopya’dan meyve suyu gibi bir Türk kahvesi içmenin ya da yıkanmış bir Guatemala’dan sıcak çikolata gibi bir Türk kahvesi içmenin keyfini biz çok seviyoruz.
Neden espresso çekirdeği seçeneğiniz daha az?
Bütün kahveleri “espresso” profilde kavurmuyoruz. Sadece “bayrak gemisi” olarak sınıflandırdığımız kahveleri espresso profilde kavuruyoruz. “Peru Huabal” ve “Etiyopya Korcha” bu sınıftaki kahvelere örnek olarak verilebilir. Dükkanlarımızda da baz espresso tercihiyle çok fazla oynamıyoruz. Her kahve değiştirdiğimizde değirmen kalibrasyonu için harcanan kahvenin, çiftlik tarafındaki emeği gördükten sonra, mantıklı bir açıklamasını yapamadık ve espresso tercihini haftalık ya da aylık değil de sezonluk değiştirme kararı aldık.
İkinci bir neden ise espresso müşterimizin çok ama çok az oluşu. Hem sizlerin hem de bizim tazelik endişemiz nedeniyle her kahveden her hafta espresso kavurması yapamıyoruz. Zira tercih edilmiyor. Kavurma tarihi üzerinden 3, 4 hafta geçtikten sonra da alıcı bulmakta zorlanıyoruz. Taze kahve sunmak adına seçenekleri sınırlamak bizim tarafımızda tek çözüm olarak öne çıktı.
Öte yandan, eğer evde hatrı sayılır bir kahve makinesi parkurunuz varsa (mesela bir Linea Mini yanında Weber Workshop ne güzel bir kombin olurdu) filtre kahve için kavurduğumuz kahvelerde de bambaşka espresso shot’lar çıkarabilir, keyifle tüketebilirsiniz. Omni profil tercih etmiyoruz ama filtre kahve profillerimizin kavurma gelişim oranları (DTR) %20 civarında.
Kahve çekildikten sonra kaç gün içinde tüketilmelidir?
Kahvenizi çekirdek olarak almanızı ve demlemeden hemen önce çekmenizi öneriyoruz. Kahve çekildiği anda uçucu aromatiklerini çok hızlı kaybetmeye başlıyor. Eğer evde değirmeniniz yoksa ve çekilmiş kahve almak durumundaysanız, 7 ila 10 gün içinde tüketebileceğiniz kadar kahve çektirerek sirkülasyonu yüksek tutmanızı öneririz.
Ofise toplu kahve almak istesek indirim olur mu?
Olur tabi, alım hacminize göre size özel bir anlaşma yapabiliriz. Lütfen bize mail atınız. info@thewhirl.com.tr
Kafeinsiz kahvenin kafeini nasıl çıkarılıyor?
Kafeinden arındırma işlemi kahve çekirdekleri kavrulmadan önce, daha yeşilken yapılıyor. Yeşil kahve çekirdekleri çözücü bir sıvı içinde bekletiliyor. Çözücü olarak çok farklı seçenekler mevcut. Etil asetat gibi organik bileşikler yanında gazlı maden suyu gibi karbondioksit yardımıyla veya doğrudan sıcak su ile gerçekleştirilen kafeinsizleştirme yöntemleri kullanılıyor.
Kahve çekirdekleri bu sıvılardan biri içerisinde bekletiliyor. Bu sırada kafein çekirdekten ayrışıyor. Kafeinli su filtrasyon vb. yöntemler sudan ayrıştırılıyor. Kafein bir şekilde tutulduktan sonra bu sıvı tekrar tekrar kullanıldığı için kahveye tadını veren diğer bileşenler korunuyor. Son olrak tekrar bu sıvıda bekletilen çekirdekler tadından bir şey kaybetmiyor.
Ayrıntılı bilgi için kutsal bilgi kaynağımıza buyrun:
https://en.wikipedia.org/wiki/Decaffeination
Kahvelerinizin kafein oranı nedir?
Kuru kahvedeki kafein oranı yaklaşık olarak %1 civarında.
Reçetelerin olduğu bir yer var mıdır?
Satın aldığınız çekirdeğin demleme reçete bilgisi için Demleme Teknikleri (https://thewhirl.com.tr) sayfamızı ziyaret edebilir ya da her zaman hello@thewhirl.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
Çalışma SAATLERİNİZİ ÖĞRENEBİLİR MİYİM?
The Whirl şubelerinin her birinin açılış kapanış saatleri lokasyona göre farklıdır. The Whirl Dükkanlar başlığı altında şubelerin çalışma saatlerine ulaşabilirsiniz. www.thewhirl.com.tr ekibi ise haftaiçi saat 10 ila 20 arası çalışmaktadır.
Temizlik ÖNERİLERİNİZİ alabilir MİYİM?
Karbonat, sirke, fırça ve beyaz pirinç ile kahve ile ilişkili gerekli bütün temizlik ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.
Karbonat kahve lekerini çok güzel çıkarıyor. %50 seyreltik sirkeli suyu da kireçlenmiş parçaları, rezistans vs. temizlemek için kullanabilirsiniz. Pirinç de değirmen bıçaklarının temizliğinde çok işe yarayan pratik bir çözüm.
KVKK
Kişisel verilerin korunması ve işlenmesi
Bu kişisel veriler, Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (“Kanun”) 5. maddesinde belirtilen; “bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması”, “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaati için zorunlu olması” hukuki sebebine ve açık rızanıza dayalı olarak ilgili platform yoluyla otomatik olarak işlenmektedir.
Kanun’un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11. maddesi kapsamındaki taleplerinize ilişkin başvurunuzu, www.thewhirl.com.tr web sitemizden inceleyebilir https://thewhirl.com.tr/vkk-aydinlatma-metni/ ve bağlantıda yer alan başvuru formunu doldurarak; info@thewhirl.com.tr mail adresine; sistemimizde kayıtlı mail adresinizle veya mobil imzalı veya e-imzalı olarak ileteceğiniz ileti ile veya The Whirl gıda ve Ticaret AŞ / Etiler Mah. Aydın Sokak No:12 Beşiktaş/İstanbul adresimize yazılı olarak iletebilirsiniz.
Online siparişimizi yakınımdaki şubenizden teslim alabilir miyim?
Online alışverişlerimizin deposu farklıdır, ne yazık ki böyle bir imkanımız yok.
Online dükkan alışverişlerim sadakat uygulamanızda damga kazandırıyor mu?
İkisi birbirinden farklı yapılar, ne yazık ki mobil ile online alışverişimiz damga kazandırmıyor.
Aboneliğimi farklı bir adrese yönlendirebilir miyim?
Tabii ki, abonelik ayarlarınızdan istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz. Hesabınızın altından “abonelikler”e tıklayarak istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz.
Aboneliğimde seçtiğim kahveleri değiştirebilir miyim?
Abonelik paketinizin limitleri dahilinde kahve tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.
Aboneliğimi dondurabilir miyim?
Abonelik ayarlarından sıradaki paketinizin gelmesini istediğiniz haftayı istediğiniz kadar öteleyebilirsiniz.
Abonelikleri ne zaman gönderiyorsunuz? 1. paketimin yanında yazan “6 / 2022” ne demek?
Abonelik paketlerini her hafta Çarşamba günü çıkarıyoruz. 1. paketinizin yanında yazan “6 / 2022” yılın altıncı haftasında gönderilecek paketinizi tarif ediyor. Yani ilk paketiniz 9 Şubat, Çarşamba günü kargoya verilecek.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Gönderilmemiş siparişler üretim süreçlerinden kaynaklı sekteye uğrayabilir, siparişler The Whirl tarafından hiçbir yükümlülük olmaksızın iptal edilebilir. İlgili ücret kredi kartına ya da Havale/EFT yaptığınız banka hesabınıza 3-7 gün içinde iade edilecektir.
Satın aldığım ürünleri değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ürünün doğrudan değişim yapılamamaktadır. Fakat satın aldığınız ürünün iade hakkını kullanıp tekrar ödeme yapmadan istediğiniz ürün ile değiştirebilirsiniz. Konu ile ilgili olarak info@thewhirl.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
Aldığım ürün hasarlı / arızalı çıktı. Ne yapmalıyım?
Eğer The Whirl ’den aldığınız ekipman hasarlı veya arızalı ise 14 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz. Konu ile ilgili olarak info@thewhirl.com’a mail atarak bize ulaşabilir, paketinizi ücretsiz kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Gelen ürünler ile verdiğim sipariş aynı değil. Ne yapmalıyım?
Bu durumda info@thewhirl.com.tr adresine konu ile ilgili bir mail göndermeniz.
Banka Bilgileri
WHIRL GIDA VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Vergi Dairesi : Beşiktaş
Vergi Numarası : 73 00571912
MERSİS Numarası : 07300571911200001
Genel Merkez : Nisbetiye Mah. Aydın Sk. No:12, Beşiktaş / IST
Roastery : Maslak Mah. AOS 2. Kısım 6. Sk. No:144, Sarıyer/IST
Telefon : +90 (212) 924-1200
Faks : +90 (212) 924-1299
TR49 0006 4000 0011 3990 0195 34 (IBAN BILGISI DEĞİŞECEK)
Ödeme belgenizi lütfen “info@thewhirl.com.tr” adresine de paylaşmayı unutmayın.
Açıklama kısmına siparişinizin numaranızı girebilirsiniz.
Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Gıda güvenliği gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için iade hakkı bulunmamaktadır. Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir. Paketli olan tarım ve gıda ürünlerinde iade yapılamaz. Aldığınız ekipman/tekstil/obje ürünlerinden paketi açılmamış, kullanılmamış ve tahrip edilmemiş ürünlerden herhangi bir sebeple memnun kalmazsanız 14 gün içinde iade edebilir, para iadesi alabilirsiniz. İade sürecini başlatmak için info@thewhirl.com.tr mail atabilir veya mesai saatleri içerisinde 0850 460 7676 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilirsiniz.
İade Adresi: WHIRL GIDA VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ / Nisbetiye Mah. Aydın Sk. No:12, Beşiktaş / IST.
Önemli Bilgiler: – İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olarak güvenli bir şekilde paketleyip göndermeniz gerekmektedir.
– Kırılacak ürünlerin iade gönderiminde ürünlerin size geldiği gibi koruma malzemelerini (strafor, balonlu naylon, koli) kullanarak aynı şekilde paketlemeniz gerekmektedir. Bu sebeple kargoda oluşacak hasar sorumluluğu müşteriye aittir.
– Ürününüzün iade koşullarına uygunluğu tarafımızca kontrol edildikten sonra iade işleminin durumu size mail ile iletilir. E-mailinize gönderilen onay mesajından itibaren 3-5 iş günü içinde tutar tarafınıza geri ödenir. – İade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün adresinize kargo ile ücretsiz olarak geri gönderilir.
– İade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 5 gün içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.
Kargom kaç günde gelir?
İstanbul ve çevresine 1 ila 3 iş günü içerisinde teslim ediliyor.
Cuma akşam verdiğim siparişim ne zaman kargoya verilir?
Haftaiçi saat 15’e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya veriliyor. Kargoya tesliminden itibaren 1 ila 3 iş günü içerisinde elinizde oluyor. Cuma 15’ten sonra verilen siparişler ise takip eden pazartesi günü kargoya veriliyor.
Kargom biraz hassarlı geldi, paketler biraz ezilmiş, sorun olur mu?
Eğer paketler yırtılıp delinip saçılmadıysa paketlerin biraz ezilmiş veya hırpalanmış olması sorun yaratmayacaktır. Kahvenizin ambalajı %100 geri dönüştürülebilir olması için düşük bariyerlidir ama hala fiziksel darbelere karşı yeterince yüksek koruyuculuğa sahiptir.Kargoya tesliminden itibaren 1 ila 3 iş günü içerisinde elinizde oluyor. Cuma 15’ten sonra verilen siparişler ise takip eden pazartesi günü kargoya veriliyor.
Kargo Genel
https://thewhirl.com.tr web sitemizden yaptığınız alışverişler, fiziksel yapısına göre İstanbul içine 1-3 iş günü içerisinde, İstanbul dışındaki tüm şehirlere siparişi takip eden 1-5 iş günü içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargo firması veya firmaların ücret tarifesi üzerinden faturanıza yansıtılarak ulaştırılır. Satın alınan ürün/hizmet yapısına göre teslim süresi değişebilir veya fiziksel teslimat gerektirmeyebilir.
Cuma saat 15.00’ten önce verilen siparişler, cumartesi gününden itibaren teslim edilmeye başlanır. Kargo firmasının hizmet verdiği bölgeye bağlı olarak pazartesiye de sarkabilir. Cuma 15’ten sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki pazartesi günü işleme alınacağından elinize salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.
Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. E- fatura için TC kimlik numarası eklemeniz gerekmektedir. Varsa adresinizin tarif bilgilerini de yazabilirsiniz. (Örnek: Merkez Market’in yanından girince üçüncü sokak vs.)
Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle info@thewhirl.com.tr adresine mail atarak veya mesai saatleri içerisinde 0850 460 7676 numaralı telefondan irtibata geçiniz.