TESLİMAT KOŞULLARI

SİPARİŞ

ALICI sipariş vermek için ilgili Portal’da bulunan sipariş sürecini ve siparişin tamamlanması için gerekli işlemleri tamamlayıp, ödemeyi onaylamalıdır. ALICI’nın bu süreci tamamlaması akabinde siparişin alındığını onaylayan bir e-posta ALICI’nın bildirmiş olduğu e-posta adresine iletilecektir. Teslimat ancak işbu Sözleşme’nin onaylanması ve ödemenin yapılmış olması kaydıyla yapılacak olup, The Whirl siparişin hazırlandığı, yola çıktığı ve teslim edildiği hususlarında da gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır.

1. SİPARİŞİN REDDİ
  • 1.1. SATICI’nın Portal(lar)’dan herhangi bir ürünü geri çekme ve/veya kaldırma hakkı her daim saklıdır. SATICI, ALICI’ya veya herhangi bir üçüncü tarafa karşı, Portal(lar)’dan herhangi bir ürünü geri çektiği, kaldırdığı veya düzelttiği ya da siparişi aldıktan sonra onu yerine getirmeyi veya onaylamayı reddettiği için sorumlu tutulamaz.
  • 1.2. Sipariş iptallerinde ürün bedeli tahsil edilmiş ise ALICI’ya iade edilir. İade işlemi, ürün bedelinin ALICI’nın kredi kartına iade edilmesi sureti ile yapılır. Ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen Banka işlem süreci ile ilgilidir.
2. TESLİMAT
  • 2.1. Sözleşme konusu ürün, ALICI’ya veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması tarafından teslim edilir. SATICI sattığı ürünleri anlaşmalı kargo firmaları aracılığı ile ALICI’lara göndermekte ve teslim ettirmektedir. Kargo firmasının ALICI’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde ALICI’nın ürünü kargo firmasının SATICI tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması gerekmektedir.
  • 2.2. SATICI, siparişlerini siparişte belirtilen tahmini teslimat tarihine kadar, tahmini teslimat tarihi belirtilmeyen siparişleri ise sipariş tarihinden itibaren en fazla 30 (otuz) gün içinde teslim eder. SATICI kontrolü dışında bir durum sebebiyle yaşanan gecikmeler konusunda sorumlu olmaz.
  • 2.3. ALICI, teslimat anında ALICI’nın belirttiği adreste bulunan kişiye yapılan teslimatın ALICI’ya yapılmış sayılacağını kabul etmektedir. Ürünlerin, teslimatı anında ALICI’nın bizzat adresinde bulunmaması durumunda dahi, SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Adreste teslim alacak kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek ALICI’nın sorumluluğu olacaktır. Ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmamasından veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI’nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI’ya aittir. ALICI’nın, SATICI’nın belirleyeceği kargo firmasından başka bir taşıyıcı ile ürünün gönderilmesini talep etmesi durumunda, ürünün ilgili kargo firmasına tesliminden itibaren ürünün ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
  • 2.4. Aksi belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI’ya ait olup, siparişe ilişkin faturada “Gönderim Ücreti” adı altında yansıtılacaktır.
  • 2.5. ALICI, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürünü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa ürün kullanılmamalıdır.